Ha ezt tényleg meglépi a Google, nagyon sok Chrome-használó fog megharagudni
A Google egy ideje már a saját hirdetésblokkolóját ajánlja a Chrome böngészőkben, de a jelek szerint nem is szeretnék, ha azon kívül mást használnánk.
A Google egy ideje már a saját hirdetésblokkolóját ajánlja a Chrome böngészőkben, de a jelek szerint nem is szeretnék, ha azon kívül mást használnánk.
Egyelőre csak a fejlesztőknek szánt Chrome Canary-ban, de már megjelent a Google-böngésző új funkciója, a hirdetésblokkoló (vagy szűrő, attól függ, honnan nézzük). Sok weboldal számára lehet ez a vég kezdete, még úgy is, hogy lesz más módja a bevételszerzésnek.
A Google szerint a legtöbben az idegesítő hirdetések miatt használnak hirdetésblokkolót, így szeretnének elébe menni a problémának: inkább letiltják az idegesítő reklámokat, így a többit még láthatják a felhasználók – amiből persze a Google-nak is bevétele származik.